Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, November 15, 2009

alya dapat hamper heheh no 3,,hureyyyyyy

alya dapat hamper heheh no 3,,hureyyyyyy

happy nyer alya

wardah,,,ee bergambar ngen hamper yg kakak lya dapat,,huhuhu,kecik je hamper no 3,,tp dia sgt gembira time tu,,nak balik tunjuk kat abah yg dia dapat hamper,,,,, urusetia salah bg informasi,,,huhuhu lawak2 selaku urusetia,,org petinglak ni kan kan heheheh baru nampak gembira sikit sebab dapat belon rama2 sebab,dah lama kut kat sini,,,ngantuk campur letih lah ni,,time ni ayah dia ngah masuk acara tarik tali ,,tak sedar lak aku nyer sore pun leh kuar,,bg sokongan ,,,,eee happy sesangat,,,walaup[un cayang ku takder disisi,,cayang kijer hari ni,,, alya happy

sukaneka

< ni vedeo masa sukaneka alya 14 hb 11 2009..masa ni suka neka,,,pecah belon untuk kanak2 umur 7 tahun kebawah,,walaupun alya dah darjah 2 tp umur dia tak sampai lg lapan tahun ,5 hb 12 2009 ni baru je genap lapan tahun,,sebab tu dia leh main heheh suker sgt dia

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...