Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 04, 2009

pagi yang ceria

lps solat subuh terus masuk dapur,,,,hehhhe mulakan dgn senyuman
sediakan minum ngen bekpes pagi liya dulu hehehehhe
liya ngen susu,,,dan conflake dia aaahh
pagi2 simple je,,,,kalau tak roti,,,nugget,,,,
sebab nanti kat sekolah rehat kul 10 dan kul 1..
heheheheh  kita minum dulu

mkn kat sekolah,,,semua tu cikgu sedia,,,,takyah lah susah,,nak sedia bekal ke,,,,bg duit poket ke,,,tak yah,,,dia gi sekolah bawak,,buku aja,,heheheh
sarapan pg yang sempoi tp kenyang hehehhe
 dimulakan dengan,,bismillah disudahi dengan,,,alhamdulillah,,,,jap agi kul 8 pg,van sekolah liya kan mai aaahh,,,ambik depan umah,,kalau hari abah off siang ptg karang dia balik umah lah,,kalau abah kijer pg,,mesti balik umah tok,,,sebab aku kijer sana hehehhe..itulah,,rutin harian liya,,kalau aku tetap kijer sini,,,,dia mestilah ikut jadual umi,,ngen abah dia,,heheheh,,,
 eeeeeeeeeeeee bestnyer,,,,,sedap ekk lya..mkn kenyang nanti,,,,nak pekse,,,,tak menganggu,,,,
 sementara tunggu van,,,ummi ,,,,berkebun aaahhh,jap agi,,nak siap kan beehun lak,,nak buat bekpes,,untuk abah,,
 nak kene ambik tanah aaahhhtanah tak cukup,,,,huhuhuhu susahnyer,,duk perumahan tanah terhadd,,hehehehhe gali2 jap agi nak tutup lak huhuhu terpaksalah ambik atau beli je,,tanah,,hehehhe,,nanti balik umah mak,,,ambik je,,tanah,,yg ader baja,,,bakar ke,,baje tahi ayam ke,,,tahi ayam nak cari kat ner huhuhu mana der bela ayam maaaakui kui kui
 hahha ni tanaman yg paling ku sukerrr,hehhehehe,,ulam pegaga...tanaman ni,,nak kene jaga selalu,,tokleh kasi pokok lain hidup tepi2 dia,,,nanti,,,tak subur huhuhu,,,,boleh hasilll,,,bukan juall aaah,,mkn sendiri aja,,,aku suker tanam pokok ,,,,banyak gak aku tanam,,abng lak suker je perli2,,,,dia suker perli akuy aja,,,aku ader gak tanam pokok,,,ceri,,aah nanti nak buat tempat teduh,,,cantik kalau laman ader pokok besar,,tp kene tenggok aah,,biar sesuaiiiii.,..jgn lak tanam pokok durian,,heheh dah lagh tempat sempit,,,,
area rumah aku beli ni,,,sempit aja,,,bukan lot banglo,,beb ,,,lot perumahan berkembar je.,,,
 ni pokok pisang ngen tebu,,umur dia setahun dah tak berbuah agi hehehehehdulu aku tanam bulan 11 ni dah masuk bulan 11 kui kui,,,,,tanak je,,siram tak,,,baja tak,,huhuhu nak berbuah camna,,,harapkan air hujan je,,,hehehh insyallah lps ni aku jaga aaahhh
 ni lak pokok,,kacang botol,,,seronok balik kijer tenggok,,pokok2 hilang letih beb,,hehehehe
kacang botol ni,,dah nak berbuah doh huhuhu aku tak pernah taruk baja,,huhuhu apa bja dia ekkk
 mini garden,,,,,bercadang nak buat kolam ikan ngen,,,pagola huhuhu,,kalau ader bangsal,,,buat dr,,,bulouh,,atap lak rumbia,,bestnyerrrr,,lama dah ku impikan hehehe
 contoh aja,,,hehehe jgn pacan ye,,,hehehheh model dalam gambar tu kui kui,,,tu anak sepupu sayerr yg hendsome tu hahha
 impian aku,,huhuhu
 
eeeeeeeeeeeeeeeeee comelnyerr design ni,,
e tak sabar heheheh duit2 aja kene ader usaha aaaahhh kalau tak semnua tak menjadi,,,

pagi yang ceria

anaku,,cayang

aliya....

hahaha sibuk aje duk tanya,,bila birthday dia,,,,
tahun ni,,,bithdey dia,,jatuh cuti sekolah,,5 hb 12,,,insyaallah,,,umi,,,bg pezent.....hehehe
nak mintak umi celebrate,,hehe ajak sepupu2 dah kawan2 dia,,
insyallah lah liya ya
,,,cuti sekolah bermula,,,16 hb ni lah kut,,,raya haji,,,kalau ader rezekio nak balik kb,,,umah,,mama tok,,,dan Tok wan alya,,hehehehbaju raya haji,,lom beli agi,,,,warna apa ekkkk
mana leh fikir agi ,,kene tenggok,,,abg lak,,leh cuti ke,,,,atau tak,,sebab tahun ni,,raya puasa dah,,,dapat cuti lama,,,time tu abg mc
liya mesti seronok,,hehe cuti sekolahh.....
umi pun happy gak,,,tiap2 hari,,,alya ader umah,,,,
hajat hati,,,cuti sekolah ni,,kemas dan prepair bilik liya,,tahun depan dah nak masuk tahun 3,,bermakna,,,,mainan tuh kene turun-menurun lah kat,,anak buah lain,,huhuhu sepupu,,nyer yg kecik dah suker tuh,,,
jap agi,,,,dapatlah mainan alya,,tuh,,,,alya dah bg tahu semalam,,,,jgn kasi semua mainan dia pd org,,
dia nak simpan gak,,buat kenangan,,nanti ade adik boleh,,,,bg adik dia lak,,heheh
pandailah dia tu heheh
liya,,,balik sekolah,,mesti,,duk sorang2,,kalau tak depan tv,,mesti depan komputer,,huhuhu game lah,,atau,,,,belajar guna cd dia tu ahhh
yg paling sedih aku tenggok dia selalu cakap,,ngen baby,,yg takleh nak bercakap tu heheheh
kalau ader sepupu dia mula aah berangan ,,sorang doktor,,sorang cikgu,,huhuhuu
ader gak,,jd mak,,org gaji,,,heheheh
biasa pikah lah yg jadi mangsa jkadi,,,,anak puteri hehehe
gelagak kanak2,,huhuhu
 
huhuhuhu liya...dah besar,,sangat umi tenggok,,,,
 hehhe ni mama grfield liya,,,,liya mase kecik dulu takut sgt ngen garfield ni,,,,sebab besar dr dia,,sekarng,,,,sama besar heheh
 kepala garfield ngen tuan nyer huhuhu




rabu

salam..pagi yg aman sangat2 hari ni,,,,ras happy ceria heheheheh
abg balik kijer pagi,,,heheh semalam abg kijer,,,,alhamdulillah ketemu lagi pagi ni,,tapi cian,,tak sempat nak,,bermanja,,abg balik kijer aku lak nak gi kijer,,,heheh sabar2,,malm ni,,,,,kiter bermanja heheheheh
balik kijer kelmarin,,,aku singgah beli daging je,,untuk masak sup ngen daging masak merah je..
abg kijer mlm,,,,jd tak sempat mkn kat umah,,,bawak bekal je,,,nanti sampai tempat kijer mkn sama saing2 heheheheh
liya seronok ,,,,lah tu,,,,lauk foverite dia heheheh supp
 best ekkk,,nanti mkn baca,,esok pekse agi kan kan
 mkn sambil tenggok,,,,,ninja worior huhuhuhuh kelakar gilerrrsimple je,,lauk aku mlm 2 ,,lauk sempoi,,,dan caincai,,,,ialah,,balik,,,kul 6 terus mandi,,,masuk dapur jap kul 7.30 abg dah nak gi kijer hehehhe
lps mkn tenggok alia ulang kaji jap,,,,,
 esok s

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...