Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 16, 2009

yayayayya....apa yang umi happy ni....nak tau kenapa liya....umi happy lah...abah nak wak suspen kat umi mulenyerrr,,tapi tak jadi..tau kenapa????hehehhe memula nyer..abah nak sorok je cuti dia keh keh keh ....bistu tembelang abah pecah gak akhirnyer ..sebab???time pepagi tadi abah ader cakap....
abah: umi kijer ke hari ni
umi:kijer lah 
abah: kijer lagi
umi: aik pelik lak...okokoko bulan depan umi berhenti dah kijer..sebab adik dah nak masuk balik...dia dah habis pantang 
abah:...buat bodoh je
umi: tak terfikirlak,,,,,kenapa ekkk(bingung seketika )
;
;
;
;
abah: jom mai abah hantar umi lak kijer
umi : leh gak
abah: esok umi cuti ya
umi..:mesti ahh ,,,sebab esok umi nak simpan bilik alya
abah: abah cuti gakkkkkkkkkk
umi: oooooooooooooooooooooooo patut ahhh yaaaaaaaaay 
alya lom tau abah cuti tu..mesti dia happy gioler bila abah dia ader kat umah kui kui kui
seminggu abah cuti..rase macam happy sgt,,,nak tau kenapa?????ader lah
1____ banyaklah kijer 2leh abg buat(kijer tergendala)
2----------- nak cat pintu pagar
3 ---------------nak cat grill
4----------- nak gi tido umah abang kat kuala brang
keh keh keh.....cuti2 malaysia
pepagi tadi bekpes ngen nasi lemak je...biasa aahh nasi lemak bungkus je...abah beli balik kijer tadi...umi jarang dah masak pagi sebab?????apa yek....sebab 1 malas
2 abag nak beli nasi je..huhuhuhuhu
alya duk try baju dia yg lama2 tu hehehe dulu baju tu..umi jahit buat jubah labuh..huhuhu sekarang dah paras lutut..dia cakap nak je pakai ngen seluar huhuhu ..ikut lah mucuk,,,nak pakai pun..takpe...janji masih muat kuh kuh 
tenggok lengan dah singkat kuh kuh kuh
nasi lemak tapau jah ni

2 ulasan:

nza berkata...

sronok tu kalu abahnya dpt coti lelama...bole g jejln....

UMILIYA berkata...

hehhe tu ahh kak nza...jalan2 sakan ni hehhe..tp jalan2 tangan kosong tak best ahhh...kan kan kan...

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...