Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Disember 13, 2009

sehari di kuala berang


alya kat bilik tasnim..sepupu dia tu lah...bilik tasnim dukl kat penjuru tingkap atas...cute sangat duk kat bilik..tasnim..bila lihat permandangan di bahagian atass...ermmmm..
 tenggok alya ngen tasnim...asyik duk tenggok citer apa tu yek...best duk bilik tasnim...angin sepoi2...
 

kakak ainul....tak sabar nak ajak mak sedara dia makn tengahri...ermmm ibu masak apa ekkk....ermmm best nyer singan ikan aya,,,,ulam2...tenggiri goreng...ngen budu...ermmm besttt..sedap berbaloi..huhuhuhu,time ni...kak ipar ngen abang kebetulan ader kenduri dekat je....kami je anak beranak ngen anak sedara makn huhuhu 


alya buat apa tu ekkk


erm....sibuknyer tuan umah hehehhe
langsir kat dapur lom siap agi ,,,insyallah...minggu depan siap lah ekk

3 sepupu.....alya ..tasnim...ainul
 
Ruang keluarga.....lom taruk agi...rail...sooo minggu depan lah umi datang pasang..memandang kan jam di dinding dah kul 4.30 kami terpaksa lah pulang....wahai ytuan umah...anak2 sedara duk renggek...2 nak ajak je..mak sedara dan paksedara tido umah dia...ermmm insyallah..minggu depan kalau takder aral..umi datang ya...bermalam kat sana...insyallah takleh janji ok...


abah asyik duk ajar kak ipar cara pasang hud....huhuhu lawaknyer kak ipar memang tak reti nak taruk hud tu ....kalaulah umi tak datang pasang alamknyer siang lah...duk melambak hehehehhe..lucunyerrr..ngen anak beranak duk try hehehehe
 tenggok adik hannan buat apa tu ekkkk
 happy nyer alya..baru pandai naik basikal....ermmm happy dia sebab kawasan luas..leh main2..huhuhu umah dia cinonet je,,,kawasan,,,,
 permandangan dr atas,,,ermmm duk kat beranda...best nyerrrr...kuat sangat2 angin,,,mengantuk mata heheh
 
ok daaa...salam semua kami pun dah nak balik....kul 5 ptg kami gerak....jap2 agi kul 8 abg masuk kijer lak...
 
rambutan....masam-manis ermmm beli kat tepi jalan..otw balik...erm hilang ngantukkk


Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...