Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 23, 2009

sape yg minat menjahit

WWW.CORETANSENI.BLOGSPOT.COM
cikgu ooo cikgu...ermmm hari tu...umi ke pameran kat ttc..kuala terengganu....dah saat akhir baru tau..kat situ ader lah banyak...program..belajar menjahit dan...deco..semua2 tu umi minat sesangat ....ermm tp sayang masa suntuk....semua terlepas..ermmmm, WWW.CORETANSENI.BLOGSPOT.COM inilah dia...puan zila kiter ermmmm..yg cekal dan tabah....
..foto2 kat bawah ni..copy paste je..dr blog...puan zila_kasim..harap maaf ya..sebab umi nyer gambar2 dr nikon..semua terdelete di sebab kan..virus kanoha huhuhuhu..takder rezeki....ermmmm
rakan kongsi.....zilakasim..puan tuty....ermmm,yg sempat umi berkenalan hehehe http://lovely-florahouse.blogspot.com/
nak tau citer2 menarik tentang...jahit2 menjahit ni..jom aahh jengguk blog memasing hehehe seronok.,..tertarik dan menarik keh keh

4 ulasan:

Uda berkata...

salam..
uda pun minat menjahit.. selalu jugak lepak kat blog kak zila.. byk info mengenai dunia jahitan :)

nza berkata...

sukax3....nnt terjah nengok....

UMILIYA berkata...

to uda~~~iya ke samalah kiter..ermm oo tahu blog kak zila ye..ok

UMILIYA berkata...

ermm kak nza..jom terjah..best lak tenggok...semalam zila suh umi carikan 10 0rg student kalau ader dia nak turun erengganu untuk ajar...kalau kak nza nak joint leh aah bg tau dia..kut2 nanti dia leh turun jb lak kan kan kan

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...