Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Disember 22, 2009

कुति२ malaysia

salam hari ni selasa...ermm semalam duk umah abang ermmm..ptg kul 5ptg bertolak dr umah..hari ni..duk umah start je pagi tadi...abah terus buat operasi umi..pun sambung memasang langsr...alhamdulillah kul..4 ptg semua selesai..tinggal kit agi///sebab tak cukup hud langsir..ermm takpe abg beres kan aja...ermm ni ,,abag saje nak tolong sebab abg ku,,,esibuk sangat2 duk buat grill untuk tingkap rumah...ermm takpe itu lebih pening agi... ....................... tadi sambil2 duk pasang rail langsir..umi sesaje buat kan puding...pelangi..lps je siap...suh je..bebudak tuh taruk..pewarna...ermm pink...takderr..yg ader hijau ngen kuning..... ermmm..first pakai berukband hari ni...ermmm alhadulilla line ok jer,,,,, ........................

2 ulasan:

nza berkata...

amboi, sibuk pn smpt lg wat puding...nk ckit..

UMILIYA berkata...

hehehhe tu ahhh.....sebab ader alat2...kalau tak..mals gakk

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...