Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 23, 2009

kuala berang..........terengganu

ini lak bandar kuala berangg ..ermmm
salam...ermmm hari ni kijer...cuti2 je aku nih...ntah berapa hari je bulan ni umi kijer ekkkk,,nasib baik boss nyer ok hahahah,takpelah sekurang2nyer leh kongsi..pendapatan kan anak cedara...takpe kerja ngen anak beranak....
hari ni seperti biasa ..bawak alya ngen sepupu nyer...tasnim...erm kelmarin satu hari duk kat sana...alya apa lagi ambik kesempatan lah mengajak  sepupu dia lak maih tido umah dia..ermmm...kekonon membalas hehehhe
...semalam selesai je...siap2 memasang langsir kat umah abang...ermm kami dah berpakat nak gi kedai rm 2 hinggit ..ermm lama doh umi tak pi sana..best gakk cuci 2mata...
lps tuh abg umi mintak belikan...set combo..kfc nak je makn bersamma2 mlm..tu..sebelum balik ermmm
alhamdulillah selesailah...cuma penyangkut tali aja abg lom pasang...terpaksalah umi ikat je...
alhamdulillah selesai..cuma ader sikit agi nak ortal kit
soo..takyah 2masak2lah
alya ngen tasnim...duk main
sampai je kat umah kul 9 mlm alya ngen tasnim terus main..congkak...ermm happy lah tu...dapat main...sebelum ni...guli alya hilang ,....kelmarin gi kedai rm 2...dia ambik..guli..yg rm 1.90..50 biji...ermm comel2 lak tu kuh kuh
.........................
jadual yg begitu padat.....
lps bekpes pagi kelmarin terus2 buat kijer..umi gosok langsr..abg lak...drill..rail untuk pasang langsir...banyak gak...tingkat atas ngen bawah ermmm
budak 2 ni...biasa aahh layan diri...anak2 sedara..dah biasa pun.,,kebetulan lak..bonda mai umah abang..sebab nak jaga cucu2 dia sementara kak ipar gi kursus kat kajang kot..seminggu,ermm
hehehe muka2 budak yg lom mandi keh keh keh
ermmm barang umi yg di beli kat kedai 2 hinggit ermmmm..lawak2 murah dan cute ..memang berbaloi2 keh keh keh
adik hannan...ermmm happy tuh...good girl..umi nak beli mainan pun taknak...duk pegang satu barang je ..yg dia nak...ermm tu pun tok dah belikan untuk dia heheheh
dalam kul 3 ptg....selesai solat,,mkn tengah hari..umi ...buat kan agar2 untuk budak2 sambil di bantu oleh cheff alya ngen tasnim..seronok bebudak ni..dapat tolong buat
alya happy sesangat leh main basikal...kat umah tak boleh main....sebab?depan umah jalan sibuk..kawasan umah sempit...
dalam perjalannan balik macam biasa ahhh singgah kat kedai tepi2 jalan,,,yg fomous ngen jagung ..ermm umi beli 
ini ubi keling...kenapa di beri nama ubi keling ya,,,sebab..warna dia hitam kan kan kan
kacang tanah...ermm best 
jagung madu ...4 biji rm 5 hinggit manis ni tau tak??
sempat agi...duk layan internet huhuhu..time ni..baru je dengar,,,,berita ...perhentian bas kuala berang runtuh,,kuh kuh kuh..kebetulan lak duk kat kuala berang...ermmm semua runtuh....hehehe tanda apoa tu..keruyntuhan yg ke empat di terengganu...nauzubillah

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...