Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Disember 05, 2009

jem jem jem...acara nak bermula dah


salam....erm...kui kui kui mlm ni jadi gak  sambut besday alya secara kecil2..tadi dia mintak..panggil sepupu dia huhuhu...kelakar lak..dia call sepupu sebaya mintak datang umah toik malam ni..nak sambut besday...adoilah..umi lak tak planing apa 2...nasib lak  bonda nyer....jenis yg faham cucu2nyer....umi belikan mee kuning....bonda yg buat alhamdulillah ....sekuali jugak kah kah..kebetulan lak,,,ader adik angkat nak mai mlm ni....yuhoooo mai jelahhh..rezeki korang hahahha....yg tak syoknyer keropok lekor terlewat nak ordfer....kalau tak best gakk ader keropok lekor...tadi mintak anak sedara belikan...kalau ader nanti2 dia bawak aaahhh....ting ting jam di dinding dah 8 mlm...abag dah onthe way balik kijer...abg terus je mai umah bonda malm ni...kalu balik umah dulu...gerenti lambat nyer cian budak mucuk tu..tak sabar2 nak potong kek dia huhuhu...apa lah lya ni...excited lebih2..macam lah
special sgt kek dia hehehe
tapi kan fikir2 memang budak...semua macam tu..lambat org datang semua bagitau....besday dsia huhuhu

naik malu lak si umi ni heheheh

2 ulasan:

nza berkata...

pndainya Alya jemput kekwn raikn besdy dia....ank2 skrg mmg mkn bijak..

UMILIYA berkata...

tul lah kak nza...pandai2 je dia..umi tak laning sebab aba dia kerja...umi lak kijer mesti tak seronok gak nak buat besar2 huhuhu terpaksa aah wak umah tok alya..huhuhu ....alya lah org yg paling seronok mlm tu huhuhu....walaupun tak semua sepupu2 dia datang huuhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...