Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Disember 10, 2009

imbau kembali....detik2 terakhir




masa
 bulan 4 tahun 2003....umur arwah baru jer 3 bulan  alya baru je 1 tahun lebih....tenggok abah muder agi kan kan kan....imbau balik gambar lama2 ni...rase suka pun ader....sedih lagi2 lah ader huhuhuhuhu...time ni abah dah 33 tahun...umi lak 24 tahun...umur abah 9 tahun beza ngen umi....hehehhe ..masa kahwin ngen abah....tahun 2000..masa tuh abah duda...anak dua...twin(boy)


hehehhehe masa mula2 kenal ngen abah..tahun1999
















p
ertama kali ku pandang wajah ini,,,ermmm debar nyer dalam hati heheheh


 di satukan 17 hb 11 2000 
 

anak 
kembar....helmi ngen haikal...masa ni umur baru je 6 tahun......umi jaga sampai umur 7 tahun...masa tu alya baru je...lahir
 masa ni kat umah bonda tahun 2001 ...masa ni..umah baru je melahirkan alya,,,,berpantang kat kampung..kembar ni pun bersama sepupu2 dia kat kampung bonda lah ni





 

tahun 2003 lahir lah putera kesayangan kami....
(arwah aidil haqim)
14 hb 1 2003 
 

 alya,arwah dana sepupu..kat kampung
kasih nyer abah....sepanjang hayat....huhuhu ...potret ni lah yg paling umi suker sekali./....abah ngen anak manja dia...adik lak,,,,,nak je tuju kat umi....adik manja ngen umi....kakak lak manja ngen abah...huhuhuhu

alya ngen arwah adik...









masa ni arwah baru je sambut besday....ermm 1 tahun....14 hb 1 2004


tenggok muka si adik yg ketakutan....adik jenis manja..sesangat pantang tenggok umi....jauh je...dr dia..mesti merenget...ermmm




waktu2 terakhir....20 hari sebelum arwah hembus nafas terakhir .....20
Gambar alya..bersama sepupu2 kat kampung ..umah bonda aku.lps kemalangan...parut di kepala dia..pun masih ader agi... 

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...