Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 09, 2009

imbas kembali kenangan mlm besday alya


semaKin manje lah ekkk si comel ni....dah pandai2 nak minum syusu lak ekkk


 
amboi siap2 suh umi salam lak ngen si comel dia...erm time ni nak je gi ambik angin pantai..sesaje abah ajak kuar gi makn kat tepi pantai..malam 2 camni..best jugak...huhuhu..tp umi tokleh duk lama2 sejuk bangat sehhh...angin kuat..siap2 makan terus balik...
 

 



kenangan bersama puteri tercinta...happy besday to u...my princess..semoga panjang umur..jadi lah seorang anak yg berguna dan solehah ya 

 
05 12 2009
 
sempat agi tayang rantai ...yg cik ani bg hehehhe...suker sgt alya time ni...sebab dapat apa yg di impikan huhuhu 
 
teruja sepupu2 duk tenggok alya bukak hadiah hehehhe time ni..riuh rendah dengar sore anak umi ni heheh
 
kenangan bersama abah..umi  dan alya
 



 
 
 


 
 



1 ulasan:

nza berkata...

seronoknya alya dpt byk hadiah!!!!share dgn aunty boleh????

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...