Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 02, 2009

imbas kembali kenangan di rumah lama ....

sambil duk fikir2 apakah hadiah nak di belikan untuk alya ya,,,,hehehhe umi dah dapat idea....memandangkan,,umur dia dah semakin membesar ermmmmmmmm
mainan2 tak perlu lagi hehehhe
mainan>>>tak perlu memandangkan alya dah besar 
 :
:
:
:
barang2 sekolah>>wajib di beli,,keperluan tu
:
:
:
:
coklat2>>>hanya  sampingan

:
:
:
:
1>>>>?????suspennnnnnnn
2>>>>????????????seuspenn
wokeh dah dapat dah idea..insyallah lah 05 hb ni kalau umi ngen abah takder aral..panjang umur leh aaahh kasi liya tenggok ekkk
hehheheh 



ni koleksi2 anak2 buah alya...heheeheh time ni alya baru je umur 6 tahun....
masa ni,,,duk umah sewa agi..lps pindah dr kl ..balik duk terengganu dah 2 buah rumah umi sewa...sebelum ader umah sendiri..heheh alhamdulillah...sekarang duk umah sendiri..dah....abah dah angkat jual beli bulan 8 hari tu..sekarang syukur dah dapat duk,,,teratak sendiri walaupun tak seberapa..tapi cukup bahagia....tak perlu menyewa lagi....
huhuhu rumah ummi...berhampiran lapangan terbang sultan mahmud...huhuhu tepi pagar aja...setiap kali kapal turun dan naik,,mesti bergegar2 heheheh ,,,,laluan kut atas atap umah aja..


 
time ni alya baru je darjah 1~~~2008




 
alya ngen sepupunyer....ermm alya tokleh tenggok gambar2 ni..dia sedih sebab patung2 dia ni..dah banyak umi kasi org time pindah hari....yg bakinyer abah dah masuk plastik hitam keh keh keh..jadi imbau kembali sedih ahh dia....
 
umi suker simpan gambar2 dia..time ni..dia suker je bergaya,,,sekarang nak ambik gambar bukan main susah,,,ekk selalu je...buat memek muker huhuhuhu
 
uitttt suker lak ku tenggok...bear alya masa dulu2...time2 camni kalau bukak balik kotak bawah katil tu..mesti dia suker ,,,,, mesti dia dah lupa..mainan dia tu.....umi pun ader gak simpan mainan arwah...masih banyak agi...abah tak bg semua pada org abah cakap..bila tenggok mesti ingat kat arwah..takpe aahhhh
 



2 ulasan:

nza berkata...

wah byknya teddy bear alya...Maklum le ank sorgkn...hi sronok.

UMILIYA berkata...

biasa2 je..lah kak nza tu pun dia duk himpun2 tu nampak banyak..time tu je...sekarang ader aahh sikit 2 agi dia simpan yg dia betul 2 sayang ...umi tokleh nak kasi orang gak..cian gak kat dia.alya tak di manja kan sangat pun...macam budak2 lain cuma perhatian je lebih2 hehheheh..( abah dia aahh)umi tak sangat pun heheh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...