Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 30, 2009

hari ini rabu

manggkuk nasi tambah ni...ermmm

salam...erm hari ni rabu...citer pasal diary semalam....umi balik kijer singgah warong jual kweetiow sup ermmm dekat je ngen umah bonda...beli 2 bungkus satu untuk abah dan satu agi untuk umi...ermmmm

alih2 satu bungkus bahagi dua....yg satu bungkus agi masu petia ais..ermmm mkn untuk esok kuh kuh

..yg umi nyer mintak dia taruk sup nyer selalu..balik je umah..ya Allah...satu mangkuk besar...uit banyaknyer...acik ni taruk....umi mkn separuh je dah kenyang ..tahap gaban...ermmm..makn sorang je...sebab abah takder..lagi pun semalam ader jnji ngen adik ipar nak ke..bandar kt..nak gi dengar tengtang...projek elit...hi-o bio aura..ermm lumayan...spa nak masyukk nanti umi terang ya

projek ni..bergelar kumpulan semut merah...ermm merah hitam,

bergaya adik iparku macam ahli korporat hehhe

insyallah semoga berjaya

Salam hari ni kijer seperti biasa....ermm bangun pagi2 siap2 ,,,bekpes ngen nasi lemak je...
hari ni kemas dapur je..umah takyah kemas sebab liya takder..takder sapa nak sepah kan mainan2 ia ..yg ader cuma dua ekor anak comel heheh...cindai dan comel...kucing si alya ermmm..lps selesai...bekpes..umi potong tudung untuk anak sedara..sementara abah bersiap..nak ke bandar lak
siap jahit..tangan..2 helai kejap je...cuma kelim halus untuk tepi tudung belum agi,,,nanti mintak abah..yg buat kan...hhehhehhe
si comel alya..yg kelabu..ermm comel sangat2 manja lak tu huhuhu..penganggu setia bila abah solat..mesti duk bawah ,,,,,,,tuuuuuuut bila sujud kuh kuh kuh
,,yang cindai tu tak pernah snap gambar dia hehehhehe..warna dia putih..kenapa ekk dia tak suka tenggok kamera kut kih kih
........................
9.00 pagi sebelum mai kijer  tadi..umi ngen abah ke mydin mall ader hal kit ngen streamyx nak daftar baru...kebetulan streamyk combo ader promosi..keh keh keh..apalagi..seranglah..ermm minggu lps...abah ke giant dah tenggok pamplet dia...yg tu takder promosi..bayaran bulanan ambik yg rm 55 je ni..termasuk talian telefon yg rm 10 hinggit..panggilan tempatan percumatanpa had..heheheh betul ke info ni..betul tak caya...gi ke~~~www.tm.com.my
di sebab kan line tepon umah umi..lom ader.........kene tunggu kontraktor pasang dulu ahh ermmm lambat lahhhh ..takpe2 sabar2...syukur dah yuran pemasangan semua free..cuma upah kontraktor aja nantio rm 50 hinggit
lps selesai......sain2 borang semua jem jem umi dapat gak diary kecil..italk...comel gak kuh kuh kuh

2 ulasan:

nza berkata...

mesti comel rindu kt alya tu...emm, sedapnya!!!!!!!

Kak nza doakn agar maju jaya dlm bisnes tu...sinar di tahun baru....

UMILIYA berkata...

dia pun mesti rindu kat comel dia tu huhuhu..time kasih gak kak nza ya

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...