Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Disember 05, 2009

happy nyer dia...


 
 
alya ngen sepupunyer
 
hadiah dr tok..huhuhu kecik tp berharta kata alya ..nak bg tau berharga....silap berharta heheheh,,,lucu2

 
hadiah dr ima....kesian ima...dah nak balik kat paka...dia sedey..sebab tokleh nak tenggok kakak potong kek malam huhuhuhu..cian lakkk...
 
 
 sambil tunggu makan time....ummi ngen alya duk kt bawah...ni snap2 gambar kat kolam umah bonda...ermmm comel kan,,,adik ummi yg jaga kolam..ni...kolam bawah pokok mata kucingg..
 


 

 
posing maut huhuhu jatuh kang baru tau....petang ni..kalau takder aral nak je ajak liya ke pantai cian dia..boring sgt ...duk saje2..abah kijer..kalau tak leh gak gi jalan2...huhuhu sabar2,,ya liya 

2 ulasan:

nza berkata...

hepi Besdy Alya..sorry ye syg cz aunty trlewat wish cz smlm aunty on the way blk kg...
Moga Alya pjg umo n menjadi ank yg solehah dunia akhirat...umuah!!!!

UMILIYA berkata...

terima kasih....umiliya..ucapkan pada kak nza gak...semoga Allah perkenankan doa..aunty nza ya ..kan kan lya.huhuhu selamat pulang ke kampung...dan melepaskan rindu ekkk ..ngen nasi kerabu kelate..hehhe

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...