Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Disember 13, 2009

diary ummi~~~ ahad

pepagi lagi...umi bangun...lps solat terus lipat baju yg dah menimbun..huhuhu bilik alya lom smpat agi nak kemas...tinggal 3 minggu lagi alya nak masuk sekolah balik..cian alya....barang 2sekolah lom beli lagi...ermmmm.pagi abah balik kijer beli nsi lemak...untuk alya..umi ngen abah..lak nasi dagang sedapppp
sehingga menjilat jari keh keh ..kul 9 pg abah hantar lya ngaji kat sekolah dia...
kul 11,,,umi lak kuar ngen abah gi tenggok almari ,,bilik alya dan almari untuk buku dia huhuhu..hajat hati nak je suh adik yg buat...tp memandangkan...tempahan yg dia terima melambat jhuhuhu umi pi beli je.,..yg murah2 untukl alya...
sebelum ni umi berkenan sgt ngen hasil kerja adik...ermmmm
set bilik tido ngen almari baju...yg dia buat kat umah abg tu huhuhu

berkenan gak....almari ni...kalau taruk buku2 alya yekk
 



tirai kayu......comel kan kan kan 
 SEmua comel2 tapiiiiiiiiiiiiiii..umah takder tempatttt ....huhuhu




ermmmm cute kan kan kan.... 
 

fuyooo cantikkkk
duk asyik2 memilih tiba2 terdengar dentuman kuat sangat..berlari kuar...dr kedai tu..lps tu...terkejut ader kete...di langar lori....kete tu ...berhenti nak masuk line kanan...ader sebuah lori langgar dr belakang huhuhu errmm syukur anak ngen isteri....yg drive kereta tu takder apa2..
 
van putih yang langgar kereta wira kat depan tu.....lelaki yg pakai baju belang tu....pemandu van...dahi dia luka...banyak kuar darah cian lak..syukur l;ah..semua selamat...setiap yg berlakui ader khikmah nyer....syukur tuan dua2 kereta tak apa2...selamat
 
ermmmm targis gak kan kan
 
ermmmmmm...kereta dah nak kene tarikk

1 ulasan:

nza berkata...

xthn tgk perabut tu sume cntik..kak nza mmg peminat kayu jati @ kayu.....very nice....

Eeee...dasyat gak eksiden tu...seriau lak...

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...