Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Disember 16, 2009

diary umiliya~~selasa

seronok aah tu dapat gak akhirnyer bukak peti ajaib ..yg tersembunyi bawah katilll yg sekian lama dah umi sorok dr dia heheheheh
salam...citer pasal semalam..huhuhu ,abg gi kijer kul 8 mlm...ptg tu balik je kijer hehhe umi serahkan apa nteh ,,sepupu liya yg kat paka tu suh kasi...ermm kebetulan kel marin liya tak mai umah bonda jd ima mintak lah suh kasi hehehheh...mula2 umi cakap tertinggal..moncongf lah liya hehehhe..lps tuh tunjuk lah mms yg ima kasi kat abah huhuhu..dia tak puas hati..di cari2 kat beg umi hehehe uper2 nyer umi gurau lah liya heheh
mlm tu lepas je...solat magrib umi kemas 2 bilik hehhe kang nanti nak masuk almari baru jem jem jem..alya lak duk mintak umi ambik barang 2 harta karun di bawah katil umi keh keh..umi ikut je..lah ngen susah payah ...ader satu beg baju arwah dulu..yg satu beg hari tuh dah kasi kat baby aufi dah...yg ni ..baju2 kecil2 gak...baju2 liya dah semua di kasi org huhuhu ...cuma bju2 yg dah lama umi cari2 hari ni baru jumpa.,..uper2 nyer baju2 ni termasuk kat beg baju2 kecil keh keh keh

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...