Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Disember 15, 2009

diary umiliya~~~15hb 12 09

salam...hari ni kijer seperti biasa ahhh...pepagi tadi bangun sakit nyer badan...huhuhu ,baru rase sakit badan lps seminggu duk tungkus lumus duk siap kan langsir ermm..pagi tadi..sebelum umi datang kijer umi masak dulu sebab hari ni...abah dan alya kat umah cian ..buaaaaaaaah hati umi tu....umi masakkk suppp tulangg....ngen nasi putih je....
sementara tunggu abang gi beli roti canai....alya lak duk siap2 nak gi ngaji al-quran kat sekolah dia .

dah berdesuus dah ..jap agi masak aaahhh...45 mint aja ok,,,kang nanti tulang tu kangg jadi bubur kua kua kua...td call abang tanya dah tutup lom....atas dapur tu..kuh kuh kuh....dahh lah umi abah dah siap rase ekkk.... 
 jem jem jem bekpes dah sampai huhuhuhu
aaaaaaaaaaaaaaa apa lagi...................... jemput roti canai ngen kuih pau goreng je....erm pekena lak air kopi sedeeeeeppp

 

pau gorenggg

 
umi pekena roti canai satu biji kenyangggg hehehhehe 

air kopi ummi yg tak berapa nak menjadi kua kua kua
 
syoknyer makn
 
kua kua kua gambar blur guna hp cap kepala itik je hehehhehe 
okkk daaa buah hatiiiiiii umi..umi nak gi kijer ya salam...............kul 9 30 umi i kijerr

 

Comel kan kan kan 

tu lah adik ku yg gigih beklerja..alhamdulillah dah ader 3 pekerja ..semoga murah rezeki

hari ni datang kijer tenggok adik lelaki duk sibuk nak siapkan projek dia huhuhu...adik duk sibuk bangat sehhhh...umi cadang nak je tempah buaian...untuk alya nak je pasang kat beranda umah..huhuhu...hari tu dah tenggok adik ader buat satu untuk costomer dia...cantik gak,,,umi lak nak,,je palning nak wak camni..heheheheh...comel tak???????


3 ulasan:

nza berkata...

sedap tu sarapan...mengancam la...
Bestnya ada adik ada bengkel perabut sndiri...kakaknya bole le dpt diskaun n bole wat design sndiri....

UMILIYA berkata...

betul2 tu kak nza..tp semenjak dua menjak ni....umi kene beli sendiri lah..sebabb???tak sempat kita punya tempahan kecik2 je..ader yg besar lagi..di utamakan..huhuhu cian....sebabnyer kalau kontrak..dia mesti nak kejar2....umi apalagi...pergi kedai lah beli kah kah kah

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

wah nampak sedap, roti telur satu!

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...