Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Disember 27, 2009

cepatnyer masa berlalu........

jam di desktop..dah kul 4..ermmmm cepatnyer waktu berlalu....hari ni dah 27hb 12 2009..tinggal beberapa hari je lagi...nak masuk 2010 .....
jap agi dah nak balik..banyak sgt kijer ,,,ermm tak habis..nak call liya...semalam pun dah call lya tak ckp banyak pun....umi pun malas lah nak ckp2 banyak kanggg malam....nanti cian lak kat abang ipar ermmm...paka ngen umah umi jauh gak tu...2 jam...ermmm kangg kene ngantar susah kua kua..umi lupa gak....bantal sejuk dia tak ingat nak suh bawak je..kalau ader bantal tuh..kurang lah dia windu..abah ngen umi sikit kui kui..

2 ulasan:

nza berkata...

ni mesti kes rindu sgt kt alya...

UMILIYA berkata...

heheheh tu aah kak nza,,ermm tadi balik je kijer..terasa sgt dia tak der..kalau tak...kalau umi..balik mesti dia akan main nyorok2 dulu..mintak cari kan dia huhuhuhu,,,,tp kan..biasa nyer kalau umi teringat sesangat ni..mesti dia pun sama gak

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...