Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Disember 29, 2009

bisness....bio aura

tetiba teringat peristiwa pg tadi....sebab time ni takder kijer sebab tu carik kijer keh keh keh
8.30pg   kringgggg,,,kringggg ..tepon berbunyik.....sapalak pepagi call nih..hehehhe,,abang ke...baru tadi say bay,,bay nak gi kijer ,,,,kui,,kui uper-upernyer kak ipar ku yg cinonet tu hehehhe...
sayer:salam mucukkkkkk...
ani:salam nanti ani datang ambik kak kul 8.30(sore macam anak cina)
sayer:sapa ekkk..tak pacan ni
ani:boleh ke
sayerr:hehehhe nak ambik gi mana
ani:nak ajak kak gi dengar sendiri tentang bio aura tu heheh
sayer:fuyooooo nak jadi ahli ke kui kui kui
ani:bukan aahh kiter dengar je.,,,kalau berminat leh joint heheheh
sayer:okokoko jap2 agi kak call back..kene tanya abang dulu kan kan kan
ani:ok
toing toing toingggg..tepon berbunyi....hello cayang....ni umi lah..nak gitau..mlm ni...ani ajak kuar gi...ikut dia aahhh..kul 8.30
abang:...abang baru je sampai kul 8.30..letih tuuuuuu
umi: bukan nak ajak abg sekali..umi je lah hehehe
abang:oooo kalau gitu pergi aja..jgn pulang lewat2 ya
umi:itu je....pesan abang ..oklah dia kasi...janji ptg ni..umi dah janji nak beli behun campur kweetiou supppp perut untuk abang wokehhh...doakan 
kejayaan itu.....jem jem jem....rm2800 cash hhehhehe

2 ulasan:

nza berkata...

wah, wat bisnes bio aura ke????bagusx3!!!

UMILIYA berkata...

ermmm kak nza ,,,,,,,,,tak berminat ke..erm tak masuk agi..semalam baru je dengar hehhehe ,nak masuk ahhh ,,mudah2an ader gak rezeki di tahun baru ni heheheh..doa2kan ya kak nza

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...