Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Disember 26, 2009

alya ...ke paka...ikut mak sedara

ermmm windu lak ke mucuk ummi

mesti sunyi...bila liya takder kat umah...erm pagi tadi ...bangun je...dia duk sibuk kemas2 pakaian dalam beg....dah lama dia duk mintak nak je ..gi umah cozen dia ..soima..tu huhuhu...tadi sampai je umah bonda..dia nampak kereta aboh di(pak sedara )takder dia sedey sgt..cian lak umi tenggok..bg tau dia jap2 agi aboh d datang lah ambik..sekarang aboh d duk umah mak tok huhuhu..dia duk tunggu...kul 11 pg abang ipar ku datang...dia apa lagi ..lompat 2..cepat mai nak bersalam ngen umi dia huhuhu....

mesti serono0k alya tu...erm last pergi umah ibu dia time hari raya aidilfitri hari tu lah...
lps tu....kami tak sempat nak gi jalan2 sana...sebab??sibuk je
inilah ibu dan aboh di liya..masa kecik2 dulu....ibu..lah yg banyak jaga liya...masa umi accident....terlantar kat hospital kuantan alya ...keluar wad..kak dan abang ipar lah yg leh jaga ..sebab alya masa tu tak mahu ngen org cuma..aboh die je...alya serasi...ermmm..lebih manja..dulu2 masa kecik2 kak selalu je ngasuh liya...sebab kami duk satu quartes masa kat damansara dulu...ermm jasa mu ku kenang selalu
kenangan masa raya baru2 ni ermmm imbas kembali kenangan lalu
time ni buat bbq...erm seronokkk
ni quartes bomba..kat paka terengganu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,gaya2 anak2 sedara ermmmmmmmmmmmmmm

2 ulasan:

nza berkata...

wah, sronok la tu liya..myb kt umah dia sunyi dok sorg2...kesian lak umi kena tinggal...xpe jap je tu!!!

UMILIYA berkata...

tu lah...sunyi..tp takpelah...dia duk je ungkit..janji umi nak bg dia tido umah ibu...time cuti sekolah..cian lak dia..umi ngen abah tak dapat gi lelama...masing 2sibuk kan kan nza,.,,,

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...