Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Disember 01, 2009

5 hari agi...nak jumpa 5hb 12..09

1 hb 12,,,>>>>jem jem 5 hari agi hari jadi puteri kami,,,05--12-2009 ,,heheh genap aah umur dia lapan tahun,,,,tahun dpn dah masuk darjah 3 hehehhe,,beranak akhir tahun.
nak belia apa...ekkk 

hehhehehhe
aku tak tau nak bg pa ekk,,kat dia..ekkkk ???
ngah fikir lagi ni?
 

bekpes hari ni,,,,,,,pagi tadi aku bangun kul 4 pg,,,nak siapkan langsir kak ipar aku,,huhuhu alhamdulillah,,,selam ni aku tension sgt nak jahit langsir yg nipis untuk bahagian dalam tu,,kain dia susah sgt nak jahit,,,heheh alhamdulillah,,,,aku dah dapat satu idea,,,aku gosok,,,dulu baru jahit hehehhe alhamdulillah,,,,,beresss
 

2 ulasan:

nza berkata...

amboi dh besar ye Alya..Alya sebaya dgn ank sdara kak nza..Nama dia Fatin Alya Irdini n kami pn pnggil dia Alya. Alya lahir pd 22 dec ni...

Agak2 nya Alya suka patung Barbie kot...

UMILIYA berkata...

oo ya ker..kak nza....lahir akhir tahun,,huhuhu rugi ekk,,,org lain dah besar..dia masih cinonet...akal je kut cinonet..huhuhu tp...tp org nyer tinggi...huhuhu ...alya memang suka,,patung barbie...tp abah dia dah tak kasi main agi,...huhuhu/sekarang abah dia dah mintak umi,,,kems semua mainan dia masuk kotak,,tahun depan dah darjah tiga,,,di dah cakap kat abah dia...darjah 3,tapi lom 9 tahun lah abah..umi kesian gak tgk..dia..kalau di kemas..taruk kotak semua mainan2 dia,...nanti lagi lah sendirian,,kalau tak..patung 2tu lah jdi teman dia....sebab dia duk sorng2,,kalau tak ngen kucing patung2 barbie tu lah jadi teman bercakap hehehe...buat masa ni..semua koleksi patung barbie,,,alhamdulillah dia dah ader..huhuhu,umi tak tau agi,,,apa ekkk nak kasi dia....????ngah planing ngen abah dia..nak kasi apa...sebab yg pasti...tiap2 hari dia duk ulang2 nak coklat je..huhuhu lucu2 nak umi tu...apa yg dia mintak...kat abah..nak suh buat besday dia kat umah bonda...macam syafiqah(sepupu alya)..kalau besday,,,mesti ramai sepupu lain datang..umi..jarang buat camtu..biasa gi bawak alya ,,bonda ngen anak buah gi kfc je heheh senang..mals nak buat besar2 hahahhaha.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...