Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Disember 14, 2009

12 hb 12 huhuhuhu


alya time ni moody...kenapa umi pun tak tau nak je pujuk dia huhuhuhuhu


 
 hehehe tenggok .....kerja alya...dia masak sendiri sebab umi sibuk huhuh cian lak...
 
ni kismis untuk alya....umi beli kan..insyallah mintak2 alya semakin pintar hehhehe 

 
alya dan si comel 
 
amboi2 tuanyer kusut masai heheheh
 
satu untuk liya satu untuk umi....caling2 huhuhuhuhu 

 

fulos yg di kutip bawah tikar getah....di sebabkan....semut2 dah mula bermaharajalela..terpaksalh ummi memunggah ..harta2 karun ummi hehehheheh...kah kah kah fulossssssssssss


ok tak ngen tudung tu.....pandai gak umi pilih...kain sedangkan masa tuh tudung tak bawah eheheheheheh
 
comel kan kan kan...perasan lak..bila nak siap kan ni ekkk

 
alya punya pink colourr 

2 ulasan:

nza berkata...

bagusnya ank dara umi sorg ni...rajin lak masak tu....

UMILIYA berkata...

heheheh tu ahhh..masak dalam micro je heheheh..kalau guna gas..bahaya ..tak berani gak lps dia main katy dapur tu huhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...