Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, November 19, 2009

tido umah bonda

tringat lak aku,,ngen tok saudara aku yg sakit,,yg aku gi tenggok ngen bonda kelmarin,,,tok sedara tu,,,tok nenek nyer wife abg aku,,sekarang dia dah tua,,,sedikit2 tak ingat,,banyak yg dia tak ingat doh,,,,aku pun dioa tak ingat,,,lagi,,asyik2 tanya nama,,anak sapa huhuhu cianlak,,,dah tua,,,memang camtu,,kiter pun kalau panjang umur,,sampai tahap tu gak kan kan

dulu masa muda2,,bonder pernah citer,,dia terlalu baik,,ngen keluarga kami,,,masa bonda susah dia banyak bantu,,masa tu,,aku kecik2 agi,,adik beradik pulak ramai,,,tok sedara aku ni,,lah,,yg banyak tolong,,dr segi kewangan,,dan lain2 aah,,,,tu lah,,bonder aku,,,selalu je,,citer kisah2 silam dia,,suami dia baru dah 2 tahun ningal,,dia lak,,baru je,,terlantar camni,,,3 hari lps dia jatuh,,nak ke bilik air ,,ambik air sembahyang,,,lengan kanan dioa patah tu,,,,dah gi hospital,,nak masuk besi tp anak2 tak setuju,,bawak balik,,ubat kampung,,alhamdulillah,,,dah ok,,cuma bengkak je,,lagi,,,selalu je,,nak,,,solat,,,selalu tanya,,masuk waktu ke lom,,huhuhu..ya allah..permudahkan segalanyer bg,,tok sedara ku itu.

sembang2 petang,,

bonda,,duk sembang2 tu,,,ader anak2 datang mesti dia happy,,,boleh gak,,tenggok gelagak anak2 dan cucu2 dia,.,,panjangkan lah umor bonda aku yg aku sayang dan cintai

nilah kak ipar ku yg ciut miut,,,walaupun umurnyer baru je,,,29 tahun tapi,,sebab nikah ngen abg,,pangkat kakak lah heheheh,,dulu ,,kawan  baik aku,,,,dia sepupu,,belah bonder...last2 jodoh ngen abg,,,eesekarang jadi kak ipar lahh

b

ni lah abg aku yang ke,,7 ,,huhuhu nakal,,,sesangat diani,,selalu aja,,,kenekan org,,huhuhu lawak2 heheh norty boy kan kan selalu aja buat memek muka dia,,,,eee geram ngen dak irfan ni huhuhu tenggok anak sedara yg nakal,,,,dialah pengubat rindu kami,,,,bila tenggok anak abg ni,,tringat aku kat arwah anak lelaki,,,,kami,,,kalau umur arwah panjang ,,,dah seusia,,ngen anak abg ku,,danial,,huhuhu

bercanda tepi kolam hehehhe

suami tercinta

suami tercinta

arwah ayah tercinta

arwah ayah tercinta

arwah putera kami~~ aidil haqem

arwah putera kami~~ aidil haqem

Followers