Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 18, 2009

mangsa banjir tahun lps

ni umah abg,,,tak pernah air  naik dalam umah dia,,tahun lps paras lutut,,,kul 2 pagi,,huhuhu org sedap tidur,,nasib baik umah dia 2 tingkat,,huhuhu

masa ni nak gi tolong sepupu angkat barang kesian kat mereka,,,banyak barang 2 umah rosak,,air naik mengejkut,,,

banjior tahun 2009

salm hari ni rabu,,,aku cuti anak sedara ganti jg cc.Pagi tadi gi hantar liya sekolah,,,balik je aku terus menjahit,,huhuhu alhamdulillah hampir siap doh,,,,hari ni abah ader kat umah aku masak simple je hari ni,,singan ikan aya ngen goreng kubis,,,,ulam,,,campur yg aku tanam sendiri aah,,hari ni,,hujan tak henti2,,,hehehe dah masuk musim tengkujuh,,,e tak sabar nak main banjir lak ni,,,,tahun lps banjir sakan kat tempat aku duk tu,,,perumahan pusu tiga,,kat sebelah taman perumahan aku,,,siap masuk kat tv3 hehehheeh..kenangan main banjir tahun lepas,,,tepon aku,,yg slide tu,,pun celukkk jatuh air gak,,huhuhu kenangan semua tu,,huhuh
teringat time tu,,,,gi tolong sepupu umah dia naik air paras dada,,,,,eeeee kesian lak,,

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...