Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, November 29, 2009

selamat hari raya aidiladha...2009

assalamualaikum,,,selamat hari raya,,untuk semua semoga raya ini membawa keberkatan untuk kita semua,,amin
selesai solat subuh,,,terus bersiap nak ke umah bonda dulu,,lps tu,,,bersiap nak ke masjid sembahyang raya,,dan lps tu nak balik kampung umah tok wan dan mama tok.
 selamat hari raya,,,,untuk kita semua,,huhuhu raya haji tahun ni,,,tak boria heheheheh,sebab umi nyer baju ungu tak sempat siap heheheh,,abah pakai bj melayu ungu,,umi lak,,,hijau,,alya lak pink,,hehehhe,,lawak2
 alya kat umah bonda,,,di pagi raya,,
 aina syafikah yg kesejukan,,,tokser mandi di pagi rayer hehehe
 adik aufi,,pun ader di pagi raya.
 syafiqah dah siap mandi dohh
 nak gi masjid kat kampung bonda je
 
elok je,,,mula2 sampai,,kat masjid lps tu,,pelbagai aksi,,,bila dah lama ,,,huhuhuhu
 
 lps sembahyang raya menziarahi kubur adik dan arwah ayah



 


al-fatihah untuk arwah

 juadah di pagi raya kat umah bonda
sedapnyerr,,,alya ngen sepupu2 mkn nasi minyak ekkk,,ermmm



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...