Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 11, 2009

sedey

kelmarin kerja,,,abg off hari ni kerja siang,,,kelmarin balik kijer gi pasar malam,,,pi beli mknan untuk mlm ni aah,,,

aku nasi kerabu,,,abg sama gak,,,mlm ni tido umah bonda..cianlak,,adik aku dia duk sorang2 je,,,sebab bonda takder dia,,masih tunggu adik bongsu aku yg tengah pantang,,,

semalam aliya kene marah ,,sebab dia tak gi tau aku nak ke umah sepupu dia,,turun je kete trus,,menghilang sampai mlm,,abah gi panggil baru je ingat nak balik,,,abah apa lagi,,,,,

aku kesian gak tenggok alya kene,,cubit tp,,biarlah,,biar abah ajar ,,,,sebab nanti dia besar,,,,lg lah susah nak,,ajar,,,kecik2 camni ah kita nak,,tegur ke,;ingat pepatah,,melayu,,,melentur buluh biar dr rebunnyer"

betul ke pribahasa tu ekkk???

iya kut,,,sebab nak gi tau je,,,anak kene tegur,,,jgn takut nak tegur,,,nanti dia leh pijak kepala kita,,huhuhu contoh,,dia tak dgr kata,,,,susah kiter....

hari ni,,,,,lya nampak berubah,,doh,,blik je sekolah terus cari ummi,,,dia ingat lah tu pesan abah..aku tau aku sibuk,,sebelum ni,,dia balik je sekolah aku pun jarang.....nak belai2,,nak manja2 ngen dia,,,sebab tu dia jd gitu,,,lps ni,,,,insyallah kan ubah lah,,

alya cepat je,,dgr kata huhuhu alhamdulillah

syukur,,aku nak je jadi ibu mithali,,,ibu yg berguna untuk anak2

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...