Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, November 03, 2009

sambutan hari raya kat sekolah liya

Dah dua hari bagi tau,,,,mintak umi siapkan,,,,kuih untuk bawak,,kat sekolah dia,,,,hari raya,,,,dan ader bithday kawan dia, kebetulan jatuh hari yang cikgu dia rancang nak sambut,,kat sekolah,,dia apa lagi,,,sesibuk lah,,,nak,,,cari hadiah,,ok,,ajak je,,dia gi,,,mini,market kat umh,,beli je,,apa patut huhuhuhu
dia kasi buku latihan yg darjah dua,,tu,,,pensil,,,,lps tu pemadan,,,,aku lak,,saje nak,,bg budak2 suke,,,,cari gak,,satu bekas yg boleh taruk pensil tu,,,,,,hehehhe
dia bungkus sendi9ri je,,,,


bungkus aah liya camna pun asal,,nampak bungkus aja,,heheheh saje,,je nak tenggok dia berdikari,,huhuhu


pakai baju kurung hari ni,,,,,,nak pakai baju coklat,,,,,,,liya bawak kuih,,untuk kekawan dia,,,dan sedikit sovenior untuk cikgu,,,saje jah bagi suprise,,,,,aku buat potpuri,.,,kecik2 tu,,,,,boleh cikgu dia gantung kat kete,,saje jah sebagai kenangan,,hehehe

 sambut hari jadi kawan dia kat sekolah huhuhuhu
tenggok,,,ambik gambar pun,,,,tak nampak muka,,,,,budak2 bukan reti pun,,tu pun,,malu2 kekawan dia,,nak masuk gambar hehehhe
ni kek kawan yg dia cakap tu,,,nama apa lupa aaahhh
ni taruk citer2 dia kat blog mesti dia happy ni,,,,
 alya ku hantar kat sekolah Rendah Al-hamd....sekolah ni sekolah swasta,,,,sekolah biasa ajalah,,taklah,,,,ramai sangat pelajar dia,,,,,
alhamdulillah lah,,silives dia banyak,,kerah agama kit,,,maklum aah,,umi ngen abah dia,,,,,
kureng sikit ilmu agama,,nbak ajar anak pun tak reti,,,nanti besar tuhan tanya,,beb,,
sebab tu ,,aahh biarlah berhabis sikit duit ..untuk bg dia ilmu agama,,,,
aku suka,,,,silibes sekolah ni,,,pagi2,,,mula je kelas,,,,,ader ijtima,,,lps ijtima'dia ader kelas hafazan,,,yassin,,,,dah dua tahun,,dia menghafal,,,lahmadulillah,,,,boleh aah.....
kalau di asah dr kecik,,sedikit sebanyak,,,,dapat aahh...nak..tambah..lagi mak ayah kat rumah,,,,,
turut serta,,,dan tunjuk ajar ,,,,tapi aku sibuk-sesibuknyer,,,itulah kelemahan kami,,,huhuhuhu
Ya Allah ampuni lah kami,,,ibu bapa,,,,yang semata,,serah kan anak2 nyer kepada sekolah aja,,,,,insya allah,,,,,akan ku didik mu,,wahai anak ku menjadi isan,,insan yg soleh- dan solehahn,,,,
insyallah
ni gambar2 kat sekolah alya,,,gambar kawan2,,gambar cikgu2 dia,,,di ckp tak sempat habis bergambar ngen cikgu2,,bateri fhone dah com..apa tak nyer,,dia duk ambik,,,format vedeo,,,,,,kejap ajelah,,,hehehhe
tapi takpe aaah,,sekurang2 nyer,,,,kenangan kat sekolah dia ader gak,,,

pelajar lelaki,,,,kawan2 kelas dia aah ni,,bakar sate
  
 liya cakap ni kelas dia,,,2 bistari,,,,,,
 ni kawan karib dia nama,,nyer pun nak sama ,,heheheh alya aqilah
 ni auna narsis,,,kawan satu kelas....
 hehehhee
anak cikgu huhuhu ni kawan dia yg darjah 5
 
di lah sebahagia,,,,cikgu2 alya,,,,,yg sempat dia ambik gambar,,
cikgu jasa mu di kenang 
 alhamdulillah,,,,,bakal,,,menjadi,,,tahfiz,,insyuallah
 cikgu2 perempuan yg tengah bakar sate ...hehehhe..alya candit dr bangunan atas sekolah dia



  

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...