Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 25, 2009

raya haji bakal tiba

salam,,hari dah 25,,,hb11,,maknanyer 2 hari lagi ahh nak raya,,,esok nak cuti,,kijer sebab,,nak wak kuih raya lah sikit,,,mlm ni nak ajak abah gi,,,giant aah nak gi beli barang dapur kit,,,,barang nak wak kuih raya heheheh
insyallah lah,,,kalau rajin,,tapi kene rajin gak,,cian alya,,mesti kalau raya tak buat kuih tak semangat lah dia ken ken lya
langsir raya lom beli ahh,,nak beli ke tak??????????????kalau tak bli nanti duit yg,,,hari tu dah planing nak beli langsir mesti,,habis,,,tang lain,,huhuhu

2 ulasan:

nza berkata...

selamat hari raya....maaf zahir batin....Sedih la cz thn ni kak nza kena raya kt Johor cz ank ada exam sk agama lepas raya...hu...sedih xleh kelik raya klate....

UMILIYA berkata...

salam,,,selamat hari raya dr kami sekeluarga..raya pertama,lps je sembahyang raya kat terenggnu ,,terus bertolak ke kelantan,,,ptg terus balik ganu sebab suami masuk kijer malam,,huhuhu,cuaca kat sana alhamdulillah...tak hujan,panas je.hari ni baru hujan..

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...