Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 04, 2009

rabu

salam..pagi yg aman sangat2 hari ni,,,,ras happy ceria heheheheh
abg balik kijer pagi,,,heheh semalam abg kijer,,,,alhamdulillah ketemu lagi pagi ni,,tapi cian,,tak sempat nak,,bermanja,,abg balik kijer aku lak nak gi kijer,,,heheh sabar2,,malm ni,,,,,kiter bermanja heheheheh
balik kijer kelmarin,,,aku singgah beli daging je,,untuk masak sup ngen daging masak merah je..
abg kijer mlm,,,,jd tak sempat mkn kat umah,,,bawak bekal je,,,nanti sampai tempat kijer mkn sama saing2 heheheheh
liya seronok ,,,,lah tu,,,,lauk foverite dia heheheh supp
 best ekkk,,nanti mkn baca,,esok pekse agi kan kan
 mkn sambil tenggok,,,,,ninja worior huhuhuhuh kelakar gilerrrsimple je,,lauk aku mlm 2 ,,lauk sempoi,,,dan caincai,,,,ialah,,balik,,,kul 6 terus mandi,,,masuk dapur jap kul 7.30 abg dah nak gi kijer hehehhe
lps mkn tenggok alia ulang kaji jap,,,,,
 esok s

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...