Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, November 17, 2009

perjumpaan ibu bapa kat sekolah alya

pakain seragam sekolah alya yg asal...

ni pakaian sekolh rendah AL-HAMD,,

salam...kul 12 baru masuk kijer,,hari ni,,gi sign result pereksa alya,,,dapat no 9..tadi tanya cikgu liya camna kat sekolah,,,eeeeeeee cikgu kelas dia cakap dia suka jalan,,eeeeeeeee nanti dia.,,,
pelajaran alhamdulillah semua lulus,,,cuma bahasa arab je,,yg kurang sikit dapat c ..yg lain a dan b..alhamdulillah ,,esok ngen lusa sekolah,,,lps tu liya akan masuk darjah 3,,kat sekolah tadi ader cikgu dia tunjuk design baju baru,,,cikgu mintak komen lah,,,ibu bapa setuju ke tak,,,,cikgu sekolah dia ramai gak tak setuju,,,heheh cikgu dia mintak ibubapa bg komen,,,,banyaklah komennyer,,aku tak setuju sebab ader colour putih,,lps tu vest dia macam bju gaun petak heheh macvam apron aku komen,,,abah lak komen macam bju budak tadika hehehe,,,takpe bg komen,,mintak tak jadi design tu,,kekal yg lama je

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...