Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 04, 2009

pagi yang ceria

lps solat subuh terus masuk dapur,,,,hehhhe mulakan dgn senyuman
sediakan minum ngen bekpes pagi liya dulu hehehehhe
liya ngen susu,,,dan conflake dia aaahh
pagi2 simple je,,,,kalau tak roti,,,nugget,,,,
sebab nanti kat sekolah rehat kul 10 dan kul 1..
heheheheh  kita minum dulu

mkn kat sekolah,,,semua tu cikgu sedia,,,,takyah lah susah,,nak sedia bekal ke,,,,bg duit poket ke,,,tak yah,,,dia gi sekolah bawak,,buku aja,,heheheh
sarapan pg yang sempoi tp kenyang hehehhe
 dimulakan dengan,,bismillah disudahi dengan,,,alhamdulillah,,,,jap agi kul 8 pg,van sekolah liya kan mai aaahh,,,ambik depan umah,,kalau hari abah off siang ptg karang dia balik umah lah,,kalau abah kijer pg,,mesti balik umah tok,,,sebab aku kijer sana hehehhe..itulah,,rutin harian liya,,kalau aku tetap kijer sini,,,,dia mestilah ikut jadual umi,,ngen abah dia,,heheheh,,,
 eeeeeeeeeeeee bestnyer,,,,,sedap ekk lya..mkn kenyang nanti,,,,nak pekse,,,,tak menganggu,,,,
 sementara tunggu van,,,ummi ,,,,berkebun aaahhh,jap agi,,nak siap kan beehun lak,,nak buat bekpes,,untuk abah,,
 nak kene ambik tanah aaahhhtanah tak cukup,,,,huhuhuhu susahnyer,,duk perumahan tanah terhadd,,hehehehhe gali2 jap agi nak tutup lak huhuhu terpaksalah ambik atau beli je,,tanah,,hehehhe,,nanti balik umah mak,,,ambik je,,tanah,,yg ader baja,,,bakar ke,,baje tahi ayam ke,,,tahi ayam nak cari kat ner huhuhu mana der bela ayam maaaakui kui kui
 hahha ni tanaman yg paling ku sukerrr,hehhehehe,,ulam pegaga...tanaman ni,,nak kene jaga selalu,,tokleh kasi pokok lain hidup tepi2 dia,,,nanti,,,tak subur huhuhu,,,,boleh hasilll,,,bukan juall aaah,,mkn sendiri aja,,,aku suker tanam pokok ,,,,banyak gak aku tanam,,abng lak suker je perli2,,,,dia suker perli akuy aja,,,aku ader gak tanam pokok,,,ceri,,aah nanti nak buat tempat teduh,,,cantik kalau laman ader pokok besar,,tp kene tenggok aah,,biar sesuaiiiii.,..jgn lak tanam pokok durian,,heheh dah lagh tempat sempit,,,,
area rumah aku beli ni,,,sempit aja,,,bukan lot banglo,,beb ,,,lot perumahan berkembar je.,,,
 ni pokok pisang ngen tebu,,umur dia setahun dah tak berbuah agi hehehehehdulu aku tanam bulan 11 ni dah masuk bulan 11 kui kui,,,,,tanak je,,siram tak,,,baja tak,,huhuhu nak berbuah camna,,,harapkan air hujan je,,,hehehh insyallah lps ni aku jaga aaahhh
 ni lak pokok,,kacang botol,,,seronok balik kijer tenggok,,pokok2 hilang letih beb,,hehehehe
kacang botol ni,,dah nak berbuah doh huhuhu aku tak pernah taruk baja,,huhuhu apa bja dia ekkk
 mini garden,,,,,bercadang nak buat kolam ikan ngen,,,pagola huhuhu,,kalau ader bangsal,,,buat dr,,,bulouh,,atap lak rumbia,,bestnyerrrr,,lama dah ku impikan hehehe
 contoh aja,,,hehehe jgn pacan ye,,,hehehheh model dalam gambar tu kui kui,,,tu anak sepupu sayerr yg hendsome tu hahha
 impian aku,,huhuhu
 
eeeeeeeeeeeeeeeeee comelnyerr design ni,,
e tak sabar heheheh duit2 aja kene ader usaha aaaahhh kalau tak semnua tak menjadi,,,

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...