Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, November 05, 2009

moody

salam hari ni khamis esok cuti,,,,
hari ni sakit pewutttt,,,,sakit sesakit-sakitnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
huhuhuhu..takder rezeki,,,huhuhuhu takpelah
????????????????????????????????????
hari ni,, sejuk sgt,,,,dari semalam hujan tak henti2 ku mai kijer tadi pong,,,,time hujan berenti jap,,,,aku terus pecut moto comel aku tu hehehhehe

cayang ngen moto comel aku yg kuning tu hehehe ni time abg nak bawak gi kijer mlm hheheheh bawak hati2 ya,,,,
apa tu abng,,,,,ooo pokok ubat ekk"pokong dokong anak" ubat apa ekkk,,darah tinggi ekk rebus eekkk
 nilah comel ku yg ku sayang huhuhu
 liya yg bergaya,,,,heheheh gaya ekk liya
 ni cayangku,,,,,bergelar abah,,,,abang,,,mucukkk,,,huhuhuhu
 aksi2 yang dapat di tiru huhuhu,,,time moody camni,,tenggok je gambar hubby lps windu ekkkk,,jap agi liya balik sekolah,,hari ni last dia pekse,,,hehehe mesti seronok ,,balik umah tok,,,sebab hari ni hujan lebat,,,sesangat,,,tenghgok air banjir depan umah bunder,,,banyakkkkkk
alya,,,balik mesti mintak nak mandi,,hhuhuhuhu
kul 4.30 liya pulang sekolah
 huhuhu pagi tadi aku suapkan nasi untuk liya,,huhuhu sedih lak,,,umi jarang nak bermanja ngen dia,,semalam dia gi tau,,,abah jarang cium dia,,huhuhu kalau umi,,,abah sokmo,,cium huhuhu,,,,dah pandai,,merajuk cian,,lak,,aku dgr,,,,lps tu abah,,,mula lah terasa sebab dia dah masammm aja,,,,aku lak tak sampai hati,,bila anak,,repot camtu tul tak????
 
mudak majuk,,huhuhuhu 

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...