Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, November 12, 2009

menu hari ini

Bangun je tido dah planing nak ikut abg ke hospital,,tapi tetiba teringat ader janji ngen budak,,kat cc tu,,huhuhu cancel,,kene kijer gak hari ni,,,umi masak untuk abah dan liya ya hari ni,,,bangun je pg tadi umi siap kan nugget untuk mucuk huhuhu nugget paling sennag kan liya,,heheh ni untuk bekpes liya pg ni,,huhuhu tak pi sekolah ekkk,tapi takpe aah pekser dah selesai,,,nak teman kan abah dia ke hospital ,, ni lak keropok lekor untuk abah ngen umi,,pekene ngan air teh panas uuuuuuuuuuuump muaaahhh sayur ni lah yg aku biasa taruk dalam tomyam,,,sambil tunggul tomyam masak ,,aku siapkan rempah untuk ayam goreng lak,,tenggok alya umi ajar cara masak ni hehehhe tom yam ku dah hampir masak,,tunggu je goreng ayam,,lps tu gi kijer huhuhu dah taruk sayurt,,,,,goreng ayam,,lak hehhehe nak siap dah okkkkkkkkkkkkkkkkk jap agi angkat yum yum yummmm goreng tiga ketul je,,lh sebab 3 org mkn,,lebih2 kang tak habislak membazir,,mlm ni masak lain lak,huhuhu ok beres ayam dah siap goreng,,umi apa lagi,,bungkus bawak bekal lah kan kan,,tengah hari ni takyh beli dah huhuhu,,,,ok,,,masak cincai2 ni pun takpelah,,asalkan sedapp huhuhu,,abg suker aku masak tom yam ke,,sup ke,,singan ke,,,tapi jangan masak gulai2 yg guna santan dah,,,dia kurengggg huhuhu jap agi umi hidang bekpes ekk lya,,tungu jap,,,

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...