Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, November 07, 2009

jumaat

hari jumaat memang tak kerja ,,cuti,,hari minggu camni je lah aku dapat duk umah,,hahah hari2 camni,,banyaklah,,,,program nak buat,,,,nak basuh baju,,,nak kemas2 umah,,tapi,,masa suntukkkkkk

sebab ,,yg pertama,,hari jumaat nak gak gi jalan2,,,heheh dalam kepala,,dah set hari jumaat nak gi,,kuar2 tak kire aah mana 2 pun pantai ke,,pasar ke,,,,hehehe tapi memandang kan,,,cuaca tak ok,,,hujan je,,heheheh,,bistu tempat mana ekk sesuaiiiiiiiiii,,hehehe mydin,,ke giant???
tanya liya,,,,,,,,,,,,,,,
mydinnnnnnnnnn
huhuhu alya dah senarai doh barang2 dia,,hehehe umi lak,,,..ok abah dah bg green light
lps sembahyang jumaat,,kul 3 kita gi mydin,,beli barang sikit huhuhuhu
aku terus kan,,,kijer2 umah,,,,,hari ni,,tengah hari tak masak,,,sebab..pagi tadi abg beli nasi dagang je,,,eeee banyak,,,mkn nasi dagang
nasi dagang kat terengganu ni meme soho,,huhuhu sedappppp
 syoknyer abah makan....heheheh tenggok,,,,,jom rase nasi liya hehehhe,,liya tak suker nasi dagang,,,sebab nyer dia tak suke ngen halba tu,,dia cakap nasi yg ader bender2 hitam tu huhuhu pahit,,,eeeee
 liya citu gak,,mandi lom,,,terus makan,,,biasa hari minggu bangun je,,terus bukak tv,,huhuhu kartun aaahhh
tapi pagi ni,,,,alya tak di kasi cam tenggok tv,,,sebab?????umi nak potong langsir,,,ruang umah kecik,,,so,,,,ruang tamu aah jadi mangsa,,,alya,,ok jer dia terus masuk bilik dia,,,,apa lagi,,operasi,,,,garden barbie dia aahh seronok tenggok liya main ngen imaginasi dia tu hehhehe
 abah ngen kerje dia rtu ahhh
 hehehe ni kerje,,umi,,selesai,,,basuh kemas umah start buat kerje,,lah heheh ni kerje,,sampaingan kat umah,,,,,menjahit lah,,heheheh
hoby,,yang pertama ku menjahit,,,kedua memasak hehehe
 pening gak aku ,,ngen kain leran besar ni,,,,,biasa ku suker potong sebab ader teknik,,huhuhu hari ni poning aku...sebab???
sebab nyer kain ni,,bunga dia timbul,,,,jadi,,tokleh tarik benang,,,,,,,,,,,,,eee kain leran 110,,huhuhu macamana niiiiiiiiiii pening,,tinggal kan dulu buat je,,yg lain,,hehehe

heheh time ni liya candit gambar umi hehehehhe ,,,malu ahhh muka comot huhuhu
aku pot

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...