Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, November 07, 2009

hujan dah mai dah

salam...teringat lak petang khamis yg lu cu gak aaahh
balik kijer tengah hujan ,,,uuuu masa tu liya ader sama ahhh
turun je motor terus mandi ,,,huhuhu
suker lak aku tenggok,,heheh tringat lak time ku kecik2 dulu,,pantang hujan je terus turun umah,,,,,untuk mandi,,,heheheh masa tu depan umah penuh air,,,kat umah mak aku masa tu,,,,bawah lutut,,,uuuu best,,air macam anak sungai bawah umah,,,umah kampung kan tinggi heheheh..
tapi sekarang liya tokleh nok raser doh,,,time aku kecik2 dulu heheheheh
heheheh basah kuyupppppppp...saje je tuh taknak buang baju,,hehhehe nak mandi
budak excited mandi hujann
 time ni hujan lebat,,,aku lak rase seronokkkk
 gelagak alya heheheheheh
 huhuhuhu bawah hujan yg lebat ni,,best nyerrrr,,,ku pandang kiri kanan,,uper2 nyer ader org duk perati,,kiter dua beranak hahahhaha
malunyer huhuhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...