Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, November 04, 2009

anaku,,cayang

aliya....

hahaha sibuk aje duk tanya,,bila birthday dia,,,,
tahun ni,,,bithdey dia,,jatuh cuti sekolah,,5 hb 12,,,insyaallah,,,umi,,,bg pezent.....hehehe
nak mintak umi celebrate,,hehe ajak sepupu2 dah kawan2 dia,,
insyallah lah liya ya
,,,cuti sekolah bermula,,,16 hb ni lah kut,,,raya haji,,,kalau ader rezekio nak balik kb,,,umah,,mama tok,,,dan Tok wan alya,,hehehehbaju raya haji,,lom beli agi,,,,warna apa ekkkk
mana leh fikir agi ,,kene tenggok,,,abg lak,,leh cuti ke,,,,atau tak,,sebab tahun ni,,raya puasa dah,,,dapat cuti lama,,,time tu abg mc
liya mesti seronok,,hehe cuti sekolahh.....
umi pun happy gak,,,tiap2 hari,,,alya ader umah,,,,
hajat hati,,,cuti sekolah ni,,kemas dan prepair bilik liya,,tahun depan dah nak masuk tahun 3,,bermakna,,,,mainan tuh kene turun-menurun lah kat,,anak buah lain,,huhuhu sepupu,,nyer yg kecik dah suker tuh,,,
jap agi,,,,dapatlah mainan alya,,tuh,,,,alya dah bg tahu semalam,,,,jgn kasi semua mainan dia pd org,,
dia nak simpan gak,,buat kenangan,,nanti ade adik boleh,,,,bg adik dia lak,,heheh
pandailah dia tu heheh
liya,,,balik sekolah,,mesti,,duk sorang2,,kalau tak depan tv,,mesti depan komputer,,huhuhu game lah,,atau,,,,belajar guna cd dia tu ahhh
yg paling sedih aku tenggok dia selalu cakap,,ngen baby,,yg takleh nak bercakap tu heheheh
kalau ader sepupu dia mula aah berangan ,,sorang doktor,,sorang cikgu,,huhuhuu
ader gak,,jd mak,,org gaji,,,heheheh
biasa pikah lah yg jadi mangsa jkadi,,,,anak puteri hehehe
gelagak kanak2,,huhuhu
 
huhuhuhu liya...dah besar,,sangat umi tenggok,,,,
 hehhe ni mama grfield liya,,,,liya mase kecik dulu takut sgt ngen garfield ni,,,,sebab besar dr dia,,sekarng,,,,sama besar heheh
 kepala garfield ngen tuan nyer huhuhu




Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...