Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, November 22, 2009

ahad-22/11/2009

insyallah nak try,,ubah bilik lya,,macam,,,gambar kat blok,,http://jariintanku.blogspot.com/

cantik2,,,

lps buat kijer,,,hehehhe  asing 2 bju lya,,yg kecik2,,,nanti nak nak kasi je,,kat sepupu2 dia,,,sebab lya cepat tinggi jadi  pakai2an dia jap je,,leh pakai,,,huhuhu,,tapi tak pe pewaris ader...

mesti suker nyer,,,akhir tahun,,kene lah,,kemas,,2 bilik dia,,,,nak masuk tahun baru,,,hehhe mesti lah,,,ader perubahan kan kan,,apa azan baru alya ???

sudah selesai masak,,untuk mkn malam,,aku kemas bilik alya jap,,,esok,,,ingat nak wak kijer lain lak,,,dah akghir tahun,,nak kemas lah buku sekolah dia yg tahun lepas,,,buku2 teks,,ngen buku2,,latihan asing2 kan,,,taruk satu tempat,,,kang nanti dia besar leh lah dia tenggok,,,apa yg dia belajar,,dan  camna,,,tulisan dia,,,lagi2 aku simpan kertas pereksa..dia,,ltk je,,,kat atas rak,,buku2 teks dia,,,aku simpan sebab ,,buku tu semua,,kenangan,,buku,,tu nanti kalau ader adik leh di guna,,alya sekolah swasta,,takyah lah,,,pulang kan balik,buku2 dia,,,buklu2 teks,,di beli sendiri,,,

tahun depan dah nak masuk tahun 3 makna nyer umur lya dah 9 tahun,,tapi,,,sekarang umur dia,,lom masuk agi lpan tahun heheh pelik2,,,,sebab umur dia,,,baru 7 tahun,,,nanti,,,05---12----2009...barulah hari jadi dia,,,,dia di lahirkan hujung tahun,,huhuhuni baru 7 tahun,,,macam budak agi,,,,umi dah janji ngen liya tahun depan dah darjah tiga mainan2 semua kena kasi org,,atau masuk je,,,kotak hehehhe dah besar,,,tokleh main lagi dah,,,

semalam abg ader umah...aku masak nasi goreng,,,,tenggok alya dah lapr doh,,,

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...