Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, November 17, 2009

17HB11 2009>>GENAB 9 TAHUN AKU SEBAGAI ISTERI

huhuhu caling2
kringggggg kring,,,,,,,,,,,,,,,tepon berbunyi,,heheheheheh

yaaaaaaaaay,,jap agi kul 3 .00 ptg waktu tulah aku di ijabkabul kan,,,heheh abg call kul 2.30,,,ptg

abg: salam,,hehehe selamat ulang tahun perkahwinan kiter yg ke 9

sayer:aik,,tok imam lom sampai aaah kul 3 ahhh

abg : keh keh heheheh okokoko

sayer: gurau jer,,huhuhu imbas kembali,,9 tahun yg lepas,,kui kui kui,,lawak2,,ok,,,bye

SALAM
ERMMMMM dah sampai upernyer tarikh yg ku tunggu,,,17hb 11 2009,,maknanyer hari ni,,dah 9 tahun aku jadi isteri kepada wan rohaizad heheh cayang muaha,,,abg dah ucap semalam,,,selamat ulang tahun perkahwinan kami yg ke,,9,,semoga kami,bahagia kekal hingga akhir hayat dunia dan akhirat,,,,,,,,,,,,
hari ni abg kijer,,,,tak buat apa2 kut celebrate mlm ni,,abg balik kul 9 akulk,,,kijer ,,,,menjahit banyak agi kat umah,,tak tau nak gi mana...huhuhu hajat nak buat suprise gakkk,,,takpe insyaallah lain kali ahhh,,
,,

2 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

dah 9 tahun yer..selamat ulangtahun kepada kalian berdua..semoga bahagia dunia akhirat :)

kakintan berkata...

salam Ummi ..HAPPY ANNIVERSARY...wah dah 9 tahun ya,.,,tahniah ya....kakintan doakan semoga kekal bahagia hingga sampai akhir hayat...amin

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...